Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Czy w XXI wieku demokracje stają się coraz bardziej kruche? Przyglądamy się sytuacji w Europie i zestawiamy ją z niepokojącą sytuacją w Chinach i Rosji, gdzie model sprawowania władzy jest już zdecydowanie autorytarny.