Fragile democracies13 min
Are civil rights and liberties under pressure in the 21st century? The show explores the global balance of power between democrats and autocrats, namely the Western democratic model and Sino-Russian authoritarianism. Democratic, geopolitical and digital challenges will be crucial in tomorrow's world.