Na rewersje mapy
„Birma” czy „Mjanma”? Tę drugą nazwę promowała junta po przejęciu władzy. Chciała wymazać brytyjską przeszłość kolonialną. Ale demokratyczny obóz skupiony wokół Aung San Suu Kyi nadal broni nazwy „Birma”. Przyglądamy się krajowi, w którym ścierają się wpływy indyjskie i chińskie, a wewnętrzna niejednorodność etniczna, religijna i językowa jest ogromnym wyzwaniem.