Na rewersje mapy
Pszczoły zapylają rośliny, odgrywając tym samym kluczową rolę w rolnictwie. To im po części zawdzięczamy jedzenie na naszych stołach. Czemu więc dziś musimy coraz częściej korzystać z dronów zapylających? Dowiecie się tego z naszej analizy, w której przyglądamy się sytuacji pszczół w różnych zakątkach świata.