Rosja: gigant o dwóch twarzach13 min
Władimir Putin lubi promować się w kontekście ogromnych przedsięwzięć: mostów, autostrad, czy połączeń kolejowych. W naszej analizie pokazujemy jednak, że Rosja ma dwie twarze: nowoczesną – tę, której symbolami są Moskwa czy Sankt Petersburg – i nieudolną – zmagającą się z biedą, starzeniem się społeczeństwa i osłabioną sankcjami.