Kolumbia: analiza geopolityczna13 min
Zabieramy Was do Kolumbii, by przyjrzeć się jej społeczeństwu rozdartemu między dwiema skrajnościami: rewolucyjnymi marksistowskimi partyzantami i ultrakonserwatywną prawicą ze wsparciem paramilitarnej milicji. W 2016 roku Kolumbia podpisała historyczny układ pokojowy z FARCS. Co zmieniło się od tamtej pory?