Ekstradycja Juliana Assange'a36 min
W styczniu 2021 r. brytyjski wymiar sprawiedliwości odmówił ekstradycji Juliana Assange'a do Stanów Zjednoczonych. Twórcy WikiLeaks grozi tam do 175 lat więzienia za opublikowanie setek tysięcy poufnych dokumentów dotyczących tajnych służb USA.