Jak działa niemiecki Trybunał Konstytucyjny?
Federalny Trybunał Konstytucyjny jest ostatnią instancją w Niemczech. Ukształtował niemieckie społeczeństwo, orzekając w sprawach cywilnych, administracyjnych i środowiskowych. W dokumencie przyglądamy się krytyce, z którą spotyka się Trybunał w ostatnich czasach. Spotykamy się też z Niemcami i Niemkami, na których życie bezpośrednio wpłynęły wyroki Trybunału Konstytucyjnego.