Crazy Borders
Wertykalne slumsy, chińska mafia, dentyści i opium - witamy w Kowloon Walled City w Hongkongu. To najgęściej zaludnione miejsce na świecie: na 2,5 hektarach mieszka tu 33 tysiące osób. I jest to naprawdę państwo w państwie.