Moje dziecko jest transPsycho Bugs
Amatu ma tyle ubrań, że wylewają jej się z szafy, a mimo to ciągle chce więcej. Kult wyglądu, atrakcyjność niskich cen i przyjemność robienia zakupów napędzają nasz konsumpcjonizm. A co, jeśli zwolnimy, zwłaszcza w obliczu rzeczywistej, ludzkiej ceny fast fashion?