Psycho - Ja i schizofreniaPsychoBugs
Spotkania ze znajomymi przez Zoom, gry na Steam, webinary. Mimo pandemii nadal mamy kontakt z ludźmi, a jednak nigdy nie czuliśmy się tak samotni. Pandemia boleśnie przypomniała nam, że kontakt fizyczny nie jest luksusem, ale podstawową potrzebą człowieka.