Kontrowersyjne rzeźby6 min
Niepokoją, zajmują miejsce i nadal nas nawiedzają. Dyktatorzy, bohaterowie wstydliwych kart historii czy dzieła kontrowersyjnych rzeźbiarzy, rozbudzają niemałe emocje. Od głowy słynnego pomnika Lenina po rasistowskie przedstawienia niemieckiej epoki kolonialnej, refleksja na temat najbardziej problematycznych pomników w Berlinie.