Wyspy Halligen zagrożone powodzią
W północnofryzyjskiej części Morza Wattowego jest region unikatowy na skalę światową. To obszar ochrony wielu gatunków ptaków i zwierząt na lądzie i w morzu. Mieszkańcy stawiają czoła pływom i kaprysom morza. To nie do końca wyspy, ale też nie część kontynentu. Dla mieszkańców wybrzeża to słabo zaludnione ostoje ptaków, które ciągle są zalewane. To po prostu Halligen.