The Halligen Islands Under Water
The Wadden Sea National Park, which stretches from the Netherlands to Denmark, is punctuated by a string of islands endowed with a unique geological feature: due to their very low elevation, they are are regularly flooded at high tide. This unique characteristic results in a rare biosphere,where mudflats, sandbanks, meadows and salt marshes succeed one another.