Spotkania z historią
Konserwa – ten niewielki cylinder odmienił świat. Jej historia sięga 1810 roku, kiedy Nicolas Appert wynalazł sposób na pakowanie żywności dla francuskiej marynarki wojennej. Na stałe w spiżarniach na całym świecie konserwy zadomowiły się jednak dopiero po II wojnie światowej. Tę konserwową epopeję śledzimy z historyczką Stéphanie Soubrier.