Alpy i historia Europy13 min
Zmieniła to budowa przejazdów i tuneli, co zresztą doprowadziło też do rozwoju turystyki. Tym wyjątkowym terytorium o długości 1200 km zarządza 8 różnych państw, które musiały dojść do porozumienia i wypracować kompromisy. Czego uczy nas ich historia?