Wiral
W szkole odbywa się protest na rzecz edukacji seksualnej, ale Juana nie może dołączyć do organizatorów, bo miejsce jest niedostępne dla wózków. Między Julią a Juaną wybucha kłótnia. Tymczasem do sieci trafia wiral, którego bohaterką jest Juana.