Nowa w szkole
Po latach nieobecności Juana wraca do Kordoby i idzie do nowego liceum. Chce przeżyć swój pierwszy raz i postanawia, że wózek nie stanie jej na przeszkodzie. Pierwszego dnia w szkole poznaje ludzi, którzy tak, jak ona są zaangażowani w walkę o rzetelną edukację seksualną. To początki nowej przyjaźni.