Metr dwadzieścia (1/6)
Juaną zostaje rzeczniczką ruchu edukacji seksualnej w swoim nowym liceum. Dla Julii to zaproszenie do rywalizacji. Tymczasem podczas imprezy Juana poznaje Leandro. Pojawia się między nimi chemia.