Pierwszy match
Juana zakłada konto na aplikacji randkowej. Niedługo później matchuje się z pierwszą osobą – Thiago. Umawia się z nim pełna ekscytacji, ale też niepokoju. Jak Thiago zareaguje na osobę z niepełnosprawnością? I jaki będzie jej pierwszy raz?