Sąsiedzi Rosji: zagrożenie wojną?
Portugalia, niegdyś wielkie mocarstwo kolonialne, przeżyła niedawno upadek gospodarczy, którego skutki są nadal odczuwalne. I choć sytuację poprawiają zagraniczni inwestorzy, którzy kupują portugalskie nieruchomości, wiele osób ma wątpliwości, czy taka wyprzedaż do dobry sposób na odbudowę kraju.