Iggy Pop
Rockową planetę ogarnia szok i niedowierzanie: nie, "Post Pop Depression" (2016) nie będzie ostatnim albumem Iggy'ego Popa! Iggy zaprezentuje swoje najnowsze kawałki podczas najnowszej edycji Festiwalu ARTE Concert.