Egipt: taniec brzucha i cenzura25 min
W coraz bardziej purytańskim Egipcie generała al-Sisi taniec brzucha stał się celem ataków cenzorów. Osiemdziesięciolatkowie skanują występy na Youtubie i nakładają sankcje na tancerki, kabarety zamykają się jeden po drugim. Reportaż o sztuce zagrożonej cenzurą.