Strefa kibica
Kolektyw europejskich artystek prezentuje dwadzieścia cztery filmy krótkometrażowe inspirowane prawdziwymi wydarzeniami i zaangażowane w eliminację przemocy wobec kobiet. W tym odcinku krótki metraż z francuską aktorką Florence Loiret Caille, oparty na oryginalnym tekście Blandine Rinkel.