Indie: 35 lat po katastrofie w Bhopalu25 min
Wywołało to prawdziwą katastrofę humanitarną: spośród 574 tys. mieszkańców 20 tysięcy zmarło, a 150 tysięcy osób zapadło na przewlekłe choroby. Po 35 latach kolejne pokolenia cierpią z powodu psychicznych i fizycznych upośledzeń jak porażenie mózgowe, zespół Downa, zanik mięśni czy choroby neurologiczne. W wyniku bezsilności publicznej służby zdrowia, organizacje pozarządowe postanowiły wziąć sprawy w swoje ręce i przeprowadzać bezpłatne zabiegi rehabilitacyjne dla najbardziej potrzebujących.