Media
Program MEDIA został stworzony przez UE w latach osiemdziesiątych, aby wesprzeć europejską produkcję filmową i jej różnorodność kulturową zagrożoną przez supermocarstwo Hollywood. Sukces potwierdzają liczby: program, przez ostatnie dwadzieścia lat wpłynął na rynek audiowizualny i cyfrowy i pozwala sektorowi prywatnemu zainwestować 6 euro na każde euro wydane przez Unię Europejską.