Dobry mem nie umiera5 min
„All your base are belong to us” - Wszystkie wasze baza są należeć do nas. Ten błąd w tłumaczeniu starej gry wideo jest jednym z pierwszych memów w historii. Jednak po co promować zdanie, które nic nie znaczy?