Sweter i trzęsienie ziemi: co je łączy?Połączenie
Dlaczego fizyk Frédéric Lechenault, ekspert w dziedzinie mechaniki interfejsów i systemów złożonych, zaczął robić na drutach? Jaki jest związek między swetrem a prawem Richtera?