Motyl i panel słoneczny: co je łączy?
Badacz nanostruktur Serge Berthier od lat interesuje się energią słoneczną i łapaniem motyli! Udało mu się połączyć te dwie pasje i dziś tłumaczy nam, jaki jest związek (bo jest) pomiędzy motylami a panelami słonecznymi.