42- Odpowiedź na prawie wszystko
Psy i ludzie potrafią budować bardzo głębokie relacje. Jednak czy ta więź to miłość? Czy jesteśmy w stanie ocenić, czy psy naprawdę nas kochają? A jeśli tak, to w jaki sposób? Film z lektorem.