Bagietka i genom: co je łączy?
Co ma ze sobą wspólnego bochenek chleba i sekwencjonowanie genomu? Jedna wskazówka: genetykowi Etienne'owi Paux udało się zsekwencjonować genom pięciokrotnie większy niż ludzki i 500 razy bardziej złożony niż genom ryżu: genom pszenicy.