„Muzyka kontra stres”
Wiosną 1999 roku, gdy Albańczycy świętują bombardowanie NATO, Serbowie płaczą. W Prisztinie jedziemy na spotkanie Egzonem Mustafą. Młody aktor i muzyk gra w zespole rockowym szkoły Mitrovica, złożonej z członków różnych grup etnicznych.