"Programiści poszukiwani”
Prisztina: zakorkowane ulice, osiedla z wielkiej płyty z czasów Jugosławii. Ludzie wiedzą, że była tu wojna, wkroczyło NATO, Serbowie i Albańczycy się nie lubią, a Kosowo nie może się rozwinąć. Mało kto wie, że kraj ten dysponuje ogromnym zasobem: trzy czwarte ludzi ma mniej niż 35 lat.