Wielkie mity - Iliada (10/10)
Po Grekach nie pozostał ślad, uciekli, wrócili do siebie. Pozostawili jedynie wielkiego, drewnianego konia na brzegu. Priam postanawia wprowadzić zdobycz do miasta. Pod osłoną nocy, ukryci w koniu Grecy rozpoczynają masakrę Trojan. O świcie, Odyseusz, przygnębiony i zniechęcony przemocą, rozpoczyna podróż do domu.