Marile mituri - Iliada (10/10)
Această serie documentară dedicată Greciei antice și Războiului Troian ne poartă pe urmele lui Homer pentru a face cunoștință cu eroii și zeii mitologiei grecești. În acest episod, troienii descoperă că grecii au plecat, dar au lăsat un cal de lemn pe țărm...