Art of Gaming
Zauważyliście, że w grach ciągle gromadzimy rzeczy: broń, zbroje, ubrania, tarcze, psy, koty, złoto, samochody, nawet smoki! Gromadzimy, kupujemy, zbieramy…Czy gry wideo nie są nieco kapitalistyczne? Sprawdzamy na przykładach Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy (2017), Star Wars Battlefront II (2017), Super Mario Bros 3 (1988), Grand Theft Auto V (2013) i SimCity (2013)