Art of Gaming
Zauważyliście, że w grach ciągle strzelamy i zabijamy wrogów. I sprawia nam to frajdę. Dlaczego? Czy nosimy w sobie seryjnego mordercę? Czy to tylko odskocznia? Sprawdzamy na przykładzie Call of Duty IV (2009), Hitman (2016) i Until Dawn (2015).