Art of Gaming
Myślimy, że gry wideo izolują, a gracz to „no life” grający samotnie w swoim pokoju, bez żadnych przyjaciół. Tymczasem zachęcają one do współpracy i spotkań. A może gry to nowa przestrzeń socjalizacji? Sprawdzimy to dziś na Lovers in a dangerous spacetime (2015), Portal 2 (2011) I Ghost Recon Wildlands (2017)