Wielkie mity - Odyseja (1/10) - W poszukiwaniu OdyseuszaŚwięta geografia Inków
W Peru znajduje się kolejny klejnot architektury Inków fascynujący archeologów: Choquequirao. Te ruiny znajdujące się na wysokości ponad trzech tysięcy metrów są znacznie mniej znane niż Machu Picchu.