Wielkie mity - Odyseja (1/10)
Feakowie porzucają Odyseusza na nieznanej wyspie… Gdy bohaterowi objawia się Atena, zdradza mu, że wreszcie dotarł do Itaki i przez ten cały czas był pod jej boską opieką. Czy to wystarczy, by bohater porzucił gniew wobec bogów?