Daty, które przeszły do Historii
20 czerwca 1789 r. przedstawiciele stanu trzeciego gromadzą się w sali do gry w piłkę w pałacu wersalskim i postanawiają nie rozejść się, dopóki nie uchwalą konstytucji Francji. To prawdziwy kamień milowy Historii.