Madame Jacques na Croisette
Każdej wiosny grupa starszych Żydów aszkenazyjskich spotyka się na Croisette w Cannes. Spacerują, wspominają dawne czasy i rozmawiają w jidysz. Maurice, wdowiec, ma jednak dość tej starannie zaplanowanej monotonii. Z niecierpliwością czeka na panią Jacques, również wdowę. Czy spotkanie dwojga samotnych ludzi odmieni ich codzienność?