Życie wspak
Słoneczny zimowy poranek. Dwaj bracia idą polną drogą na przystanek autobusowy, by pojechać do miasta. Stéphane nie wie, że młodszy brat ma tam spotkać się ze swoimi kolegami z półświatka. Kiedy odkryje prawdę, będzie już za późno. Jak powiedzieć ojcu, że jego młodszy syn nie żyje?