Viața pe dos
Într-o dimineață senină de iarnă, doi frați pornesc spre stația de autobuz. Stéphane nu știe că fratele lui mai mic urmează să se întâlnească în oraș cu prietenii săi infractori. Destinul îi va aduce împreună pentru ultima oară, dar prea târziu.