Pauline se împotrivește
Pauline nu mai primește niciun semn de la Bruce, bărbatul însurat cu care are o aventură. Plecată la țară cu prietena ei, Violette, își petrece vacanța așteptând un mesaj și trece, pe rând, prin toate stările obsesiei amoroase.