Madame Jacques pe Croisette
În fiecare primăvară, un grup de evrei așkenazi în vârstă se întâlnește pe Croisette, la Cannes. Se plimbă, stau cu spatele la mare și își împărtășesc amintirile în idiș. Maurice, rămas văduv, s-a săturat de această rutină și așteaptă cu nerăbdare sosirea doamnei Jacques, și ea văduvă.