Pauline zniewolona
Pauline czeka na wiadomość od Bruce’a, swojego żonatego kochanka. Na wakacjach z przyjaciółką Violette wpatruje się zniecierpliwiona w telefon, zamiast cieszyć się odpoczynkiem. Jej oczekiwanie szybko przeradza się w obsesję: nadzieja ustępuje miejsca niepewności, ekscytacja frustracji.