COP30
The Brazilian city of Belém, Gateway to the Amazon, hosts the UN International Conference on Climate Change. Taking place from 10 November until 21 November 2025, there is an emphasis on forests this time round. ARTE's collection of reports on environmental issues around the world keeps you informed.