The Alchemists of Cinema
A discussion between director Alfonso Cuarón and cinematographer Michael Seresin about their memorable collaborations. From "Harry Potter" to "Gravity", and "Paris, je t'aime", they talk about working together, the chemistry on set and their shared passion for the craft filmmaking.
ARTE has teamed up with CARTIER to produce a new digital collection called “The Alchimists of Cinema” , a series of intimate and inspired dialogues about the passion for cinema between filmmakers and their closest collaborators: composers, scriptwriters, costume designers and cinematographers.