Alchemicy kina
Reżyser Alfonso Cuarón i operator filmowy Michael Seresin spotykają się w szczerej rozmowie o sile twórczych partnerstw. Wspominają wspólne projekty — od „Harry’ego Pottera” po „Gravity” — odsłaniając kulisy pracy, znaczenie chemii na planie i pasję, bez której kino nie istnieje.